Gra mędrcy znad południowego tygrysu (KER-MEDPT)

Cena

Widoczna po zalogowaniu: Zaloguj się

Dodatkowe informacje

sprzedaż na opakowania: nie

waga: nie podano

ean: 5902560387360

Sprzedawca

otohurt

Dodatkowe informacje

Lokalizacja: śląskie

Użytkownik w CHH.pl: annapol

Inne produkty Sprzedawcy

Opis Produktu

Gra Mędrcy znad Południowego TygrysuPlanszowa gra euro wykorzystująca mechanikę zarządzania zawartością woreczka kości i mieszania kolorów!Mieszanie kolorów ku rozwoju wiedzyTrwa Złoty Wiek mądrości i wiedzy. Kalif wezwał najtęższe umysły, aby zdobyć naukowe manuskrypty z całego znanego świata. Twoim zadaniem jest zatrudnić wykwalifikowanych tłumaczy do przetłumaczenia zagranicznych zwojów na język arabski oraz poczynić postępy w badaniach w 6 dyscyplinach naukowych.Karty promoTwórcy serii Zachodniego Królestwa i Wędrowców znad Południowego Tygrysu przedstawiają nową grę euro z innowacyjną mechaniką mieszania kolorów. Zamów grę w naszym sklepie, by otrzymać specjalne mini-rozszerzenie z 8 kartami nowych Tłumaczy.KoloryW grze występują kości w 6 kolorach: 3 podstawowych - żółtym, czerwonym, niebieskim i 3 pochodnych - zielonym, pomarańczowym, fioletowym. Każdy kolor reprezentuje jedną z sześciu dziedzin badań.Mieszanie barwZagrywając kości i/lub robotników jednocześnie w różnych kolorach otrzymujesz nowe kolory i wartości. Np. czerwona kość i żółty robotnik zagrani razem dają wynik pomarańczowej kości.AkcjeW swojej turze zagrywasz jedną ze swoich kart (decydującą o przychodzie pasywnym) do wybranego slotu akcji i dodajesz do niej kości oraz ewentualnie robotników modyfikujących kolor i/lub wartości kości.JęzykiTwoim celem jest tłumaczenie manuskryptów z języków: chiński, grecki, perski, hebrajski, syryjski i sanskryt na język arabski. Wykorzystasz do tego tłumaczy - własnych lub należących do innych graczy.TłumaczeKażdy tłumacz wyspecjalizowany jest w konkretnych językach. Tłumacząc manuskrypt możesz wykorzystać kilku tłumaczy na raz - stopniowo przechodząc od języka wyjściowego do arabskiego.ZwojeTo ty decydujesz, za co chcesz punktować w każdej grze. Manuskrypty, które uda ci się przetłumaczyć w trakcie rozgrywki, dadzą ci indywidualne możliwości punktowania na koniec gry.BadaniaDokonaj postępu na torach Badań 6 dyscyplin naukowych: matematyki, fizyki, chemii, astronomii, biologii i filozofii. Każdy tor jest inny - zapewniając inny rodzaj jednorazowych bonusów i pasywnych przychodów.3 GildieZwiększaj wpływy w Gildiach, aby zyskać nagrody Kalifa, które pojawiają się kilkukrotnie podczas rozgrywki jednocześnie odmierzając czas gry oraz aby zapunktować za ich kontrolę po jej zakończeniu.Garphill GamesMędrcy to dzieło zespołu odpowiedzialnego m.in. za serię Zachodniego Królestwa, Circadians, Najeźdźców ze Scytii: Shema Phillipsa, S.J.MacDonalda i ilustratora Mihajlo Dimitrievskiego.Świetna także soloW Mędrców, podobnie jak w rozpoczynających trylogię Wędrowców znad Południowego Tygrysu, zagrasz również solo dzięki prostej w poprowadzeniu automie. Przed tobą aż 4 poziomy trudności!