Oferty hurtowe:
129418
Zarejestrowanych firm:
72890
CHH.pl Oferta  Kolekcje  Modelarstwo  Narzędzia modelarskie 

Aerograf TG-182 areograf 0,5 dysza do modelarstwa (1723)

Aby kupić produkt:
Przejdź do hurtowni »

Podstawowe dane

Cena: szczegóły dostępne po zalogowaniu
Waga: 0.5 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: nie
Minimalne zamówienie: 1 szt.
Sprzedający (firma):
MAGMA
inne produkty sprzedającego
sprawdź opinie o sprzedającym
informacje o sprzedającym
Użytkownik w CHH.pl:jarmata1
wyślij wiadomość
Kraj: Polska
Województwo: wielkopolskie
Dostawa i płatność: dostępne opcje dostawy
dostępne opcje płatności


Pełny opis produktu

Aerograf TG-182 z dyszą 0,5mm marki MAGMA POLSKA.

Jeden z najpopularniejszych modeli aerografu modelarskiego na rynku. 

 Zastosowanie:

- grafiki na samochodach, motorach

- w modelarstwie

- grafiki na ciele

- grafiki na t-shirtach

- grafiki na ceramice, szkle.

Aerograf dwufunkcyjny (double action) grawitacyjny (gravity feed).

Aerograf TG-182 wykonany z powłoką antykorozyjną (chromową).

Jest to aerograf dwufunkcjny co oznacza, że przyciskiem regulujemy zarówno ilość podawanego powietrza (ruchy w dół i w górę) jak również ilość farby (ruchy do tyłu i do przodu).

Przez otwór w tylnej części aerografu można łatwo złapać nakrętkę mocującą i odciągnąć igłę do tyłu. To bardzo upraszcza czyszczenie aerografu, ponieważ sprawia, że farba ze zbiorniczka wypływa bardzo swobodnie.

Model TG-182 posiada także tylne pokrętło które służy do regulacji skoku iglicy. Wykorzystuje się to na przykład gdy chcemy malować plamki nie większe od danego rozmiaru. Aerograf posiada zbiorniczek o pojemności 22cm3.

Dane techniczne aerografu:

- rodzaj podawania farby: grawitacyjny

- sterowanie double action

- ciśnienie pracy 15-30 PSI

- pojemność zbiorniczka na farbe 22cm3

- dysza 0,5mm

- zbiornik szklany

- wyjście z aerografu 1/8".



W komplecie znajdują się z aerografem:

- aerograf z dyszą 0,3mm i iglicą

- przejściówka na wężyk

- zbiornik szklany.

Spust aerografu w czasie pracy odciągamy palcem do tyłu, natomiast ruch powrotny do przodu wykonuje wbudowana sprężyna. Nie wolno popychać spustu na siłę do przodu gdyż może to spowodować uszkodzenie dyszy i/lub iglicy - tego typu uszkodzenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej.